Anticimex

Idag har jag jobbat mellan 8.00-11.00. Sen gick jag och fikade med mamma och pappa. Hämtade Wille vid två och vid halv fyra kom anticimex hit och sprutade ner lite gift i hålorna. Så nu får vi hålla tummarna att dom dör eller flyttar iallafall.
Sen gick vi över till mamma och pappa igen för Ullis och Oscar var där. Så Wille o Oscar har lekt lite.
Sen har vi bara tagit det lungt. Jag är trött idag, sömnig och trött i hela kroppen. Vill bara sova. Vilket jag har lyckats göra vid ett flertal tillfällen idag, somnat lite här och var, små korta stunder ;). Ska gå och lägga mig nu och sova känner jag. Är så trött så trött. Hoppas på mer energi imorrn.
Godnatt

Du har gått 175 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 26 
Du har gått 25 fulla veckor och 0 fulla dagar (v25+0) 
Du är i 6:e kalendermånaden 
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 105 dagar kvar till förlossning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0