sjuk

jag har varit sjuk ett par dagar riktigt super hängig den här gången. Idag är första dagen som jag inte har feber och känner att jag har liiite lite ork i kroppen.  Men jag har iallafall tagit mig i kragen och klippt mig, var ju bara en sisådär åtta månader sen sist eller nått sånt. Så här blev det iallafall:



Bilden är lite kass tagen men man ser ju själva frillan iallafall ;)

Jag är inget big fan av glass och äter jag det någongång är jag snål och letar efter den billigaste sorten. Glass som glass liksom. Jag har skakat på huvudet åt mina vänner som höjjt Ben&Jerrys glass till skyarna, dumma dumma människor som lägger så mycket pengar på lite glass när allt smakar relativt lika, för dyr är den. Jag tar tillbaka allt!! Av en händelse så provade jag en av Ben&Jerrys smaker idag Phish food. (Jag vet namnet låter inte lockande.) Men döm av min förvåning när glassen smakade mer än Gott. Den var så himmelskt god att jag lätt skulle kunna äta glass MINST varje dag. MMmmmh!  Jag är frälst, har till och med varit inne på deras hemsida och kollat vilka mer smaker som finns.. Kosta vad det kosta vill, Ben&Jerrys glass is the shit. Nu sitter jag och inväntar att det ska bli dax för sonen att sova så jag ensam kan njuta av denna underbara glass, för han får bara äta sånt på lördagar (tack gode gud att jag är vuxen och slipper vänta till imorgon)  =).
Gokväll



Kommentarer
Postat av: Patrik

mahaha vilken tur att du valde just den av de 14 smaker ica hade....

Älskar dig!=)

2008-12-12 @ 22:29:51
Postat av: Agneta

Hej gumman, vad snygg du blev i ¨håret :)kram

2008-12-13 @ 21:46:16
Postat av: Linda

Hej. Vad fin du blev i håret :)

Jag vill oxå klippa mig, har inte heller gjort det på länge...

Kramar

2008-12-14 @ 17:51:57
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0