Fullt upp

Idag började dagen med att jag släpade med mig barnen till jobbet till nio. Skulle vara med och välja gardiner till lunchrummet. Sen iväg till bvc där jag mötte upp Patrik. Skulle på 7 månaders kontroll med Amanda. Hon väger 7995g och var 67 cm lång tror jag det var. Stora tjejen.
Så var det hem och käka lunch och lite sånt så kilade jag ner på stan med mamma en sväng och kikade på en ny mobil till Viktor men varken utbud eller service är ju mycket att hänga i julgranen här nere på stan så vi hittade inget som passade. Sen gick vill till frisören med Wille. Han fick kolla på film där medans han klipptes, jätte smart. Han satt som ett litet ljus hela tiden. Mammas duktiga kille!
Så gick vi på ica innan vi gick hem till mamma och pappa och fikade.
Nu ikväll har jag sorterat  lite tvätt och fyllt i lite papper.


Här kommer en bild på snyggingen med röd färg i håret. Willes älsklingsfärg. =)

Stolt gullunge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är en riktig sötnos Wille :), blev jättefin i håret ju :)

Vi ses på onsdag :)

Kramar

2008-12-15 @ 23:28:34
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej, han blev jätte bra i håret, och den röda färgen också;)kram

2008-12-16 @ 17:19:03
Postat av: Anonym

Jag tränar på roddmaskinen varje vardag, fast bara 15 min än så länge. Tänkte köra längre och längre tid.. Men börjar så här så länge..

2008-12-18 @ 19:25:50
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0