Trött

vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller vad det är för fel på mig. Men trött är jag, hela tiden.
Igår var jag trött hela tiden, gick runt och bara längtade efter att dagen skulle ta slut så jag kunde sova igen. Var inne en sväng i Nyköping och köpte nya kalsonger till Wille.
Idag har vi vart en vända till i Nyköping oxå, jag köpte nya byxor och en mascara.
Annars har de väl inte hänt så mycket antar jag.
Vägde mig imorse oxå, lite chokerande att jag faktist gått ner med tanke på hur lite jag gått och hur mycket och framför allt dåligt jag ätit.
Resultatet:

Viktminskning denna vecka: -0,3kg 
Totala viktminskningen: -4,3kg

Antal steg idag: 9535
Antal km: 6,102

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad det går bra för dig! Jag har inte skrivit in nåt resultat, men det visade tvärtemot ditt :(



Hoppas du blir piggare snart!

Sköt om er!

Kram

2008-08-26 @ 09:09:55
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt att du inte mår bra och att du är trött hela tiden. Hoppas du snart känner dig bättre.

Jag tycker du är jätteduktigt som kämpar på med vikten. Önskar att jag oxå gick ner lite.

Kanske iofs har gjort det nu när jag hjälp kompisen att flytta. Har varit hos henne varje dag och hjälpt henne och packat upp och greja..

Ha det så bra

Många kramar

2008-08-26 @ 20:33:44
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0