trött

jag är så fasansfullt trött hela tiden och endå går jag och lägger mig as sent om kvällarna. Men nu ska de bli ändring på det. ;) Tänkte bara skicka iväg det här bloggmeddelandet och sen ska jag krypa i säng och förhoppningsvis vakna full med sprudlande energi och hoppa ur sängen imorgon. Nåja det skulle iallafall räcka med att jag har energi nog att komma ur sängen någorlunda vaken. =)
Idag har jag tvättat och lite sånt. Gjorde inte det som jag skulle behövt göra. Städade lite lite iallfall men det är massor mer att göra. Och lite annat småpyssel. Hoppas jag är piggare imorgon så får jag ta tag i det då.
Annars har de väl inte hänt så mycket mer idag antar jag.
Godnatt

Antal steg idag: 10274
Antal km: 6,575
*nöjd*

Tack förresten för alla peppande kommentarer, dom värmer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0