tappat lusten

jag har gått och tappat lusten med precis allt just nu. Inspirationen med att äta nyttigt och vara ute och gå är helt bortblåst. Jag har inte lust till något annat heller, jag bara sitter i soffan och vill eller orkar inte göra någonting. Fast att vi har en miljon grejjer som måste fixas. Men jag kan bara inte ta mig i kragen och göra det. Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag brukar ju alltid kunna tvinga mig själv att göra saker tillslut, men inte nu. Jag varken vill, orkar eller bryr mig just nu. Hoppas verkligen att det går över, så här kan jag ju inte ha det.
Lina har lurat i mig att börja kolla på Lost. Hade inte sett ett enda helt avsnitt förrut, nu har jag sett dom fyra första skivorna i första säsongen. Farligt fängslande. =)
Nej ska väl gå och lägga mig och hoppas på mer livslust imorgon. Det kan ju inte bli värre iallafall.
Godnatt

Antal steg idag: 7553
Antal km: 4,833

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt att du känner så. Hoppas du snart mår bra och orkar göra saker igen.

Kramar

2008-08-28 @ 23:46:01
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Karin

Men vad tråkigt att du känner så :(. Fast jag tycker allt att du kan sitta där i soffan, pilla dig i naveln och titta på Lost i några dagar, sen kommer nog lusten tillbaka igen ska du se! Jag hade också sådär i några veckor, men sen kom lusten tillbkaa med stormsteg..!

Hoppas ni får en toppenhelg!!!

Megakram!

2008-08-29 @ 12:26:44
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0