städdag

Idag fick jag sovmorgon. Vaknade vid halvtio och det var alldeles knäpptyst i hela huset. Gick upp och insåg att det bara var sjusovarna Sofie, Amanda och Pepsi hemma. Den andra halvan av familjen hade åkt iväg en sväng så jag (vi) skulle få sova ostört. Mycket skönt!
Annars har vi städat och tvättat idag. Sorterade även alla Williams leksaker. Så nu är det ordning i lådorna, tills imorgon typ ;)
Kvällen slutade som de har gjort sen jag började använda stegräknaren, fick ge mig ut på en promenad fast att jag varken hade ork eller lust för att skrapa ihop alla mina steg. Men Jag lyckades iallafall. *nöjd*
Nu är det dags att sova.
Godnatt

Antal steg idag: 10078
Antal km: 6,449


Tittar på bolibompa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

ja, jag måste fasiken ta mig i kragen snart.. men det är så svårt att få ledigt :( Kanske iofs när vi bara har skola mån och ons? hmm, kanske t o m kan ta ledigt onsdagen så man kan hälsa på ons-sön eller nåt? :) Woho värsta lösningen! måste bara få in min ica-lön och göra klart praktiken som slutar om 8 veckor.. ;) vi får höras mer ! Kramar! Btw, duttig du är som promenerar så mkt! :D

2008-08-07 @ 14:03:27
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Linda

Fick du mitt sms igår ??

Vilken fin bild på barnen :)

Kram

2008-08-07 @ 22:09:45
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0