snor och snörvel

alla dessa förbannade basilusker, jag går och inväntar att det ska bli min tur snart. Jag vill inte bli sjuk, men hur ska jag kunna undvika det med två snoriga barn?
Försökte storstäda hallen idag, hann bara med att bli nästan klar på nedervåningen, har trappen plus övervåningens hall del kvar. Blev sittandes i soffan större delen av dagen med en gråtandes (läs illvrålandes) Amanda i knät. Så jag får väl ta tag i det imorrn istället om hon är gladare då.
Annars har jag varit ute med Wille på ett par cykelrundor och såklart fikat hos mina föräldrar. Pappa hjälpte Wille att höjja sadeln och styret på tre hjulingen.
Nu ska jag sova.
Godnatt

Antal steg idag: 9252
Antal km: 5,921

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0