sladdar och åter sladdar

Idag har vi bytt ut internet, tv och telefoni till nya maskiner och sladdar á la com hem. Vilket projekt!! Sladdar som ska bakom bokhyllor och längs med väggar. Jösses!
Men nu har vi internet till våra bärbara datorer istället så nu funkar msn och sånt som vanligt igen! Känns bra. Så nu sitter vi och längtar efter det trådlösa internet så vi slipper sitta en och en vid datorn. Men det dröjjer till 19 oktober så nu får vi samsas om den här lilla sladden. ;)
Det och lite städning är väl allt vi orkat med idag. Dumle kom även förbi med en födelsedagspresent till Wille, en stor bil med släp och tillhörande fyrhjuling. Häftigt värre tyckte Wille!
Nu ska jag sova.
Godnatt

Antal steg idag: 8260
Antal km: 5,286
Det går verkligen inge bra alls. *suckar djupt*

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt med ny data o grejer, vilken kille du har! ;)



Jag tycker du kämpar på bra med stegen!!!!! jag har errrrhm gått 1094 steg i dag, så dålig är jag..



Fick du nån mer fin present?

Ser fram emot att höra från dig på msn!!!!

KRAAAAAM

2008-08-17 @ 23:26:06
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0