shopping

Idag åkte jag och Agneta (och Amanda) in till stan en sväng. Gick i alla klädaffärer tror jag och kikade. Hittade en jätte fin jeansklänning som jag fick av Agneta i förtidig födelsedagspresent. =) Så den ska jag ha på mig på bröllopet som jag ska på, på Fredag.
På eftermiddagen kom en kille från nån försäkringsbyrå eller vad det hette och pratade om olika försäkringar från olika bolag osv. Så nu har vi snart försäkrat allt och alla här.  Kändes mycket vuxet att göra någe sånt ;)
Sen insåg jag att jag hade drygt 4000 steg kvar att gå för att klara mitt mål för dagen så det var bara att knata ut på en promenad fast att jag verkligen verkligen inte hade lust alls. Tungt gick det!
Nu ska jag sova.
Godnatt

Antal steg idag: 10103
Antal km: 6,465

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad duktig du är :)

Kramar

2008-08-05 @ 23:30:52
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0