Ny vecka!

Japp då har ännu en ny vecka börjat, tiden rusar i väg och jag tycker att jag varken får något gjort eller hinner med på något annat sätt heller.
Jag har haft Agneta och Lina över på besök här, vi satt och snackade lite skit och kikade på film. Sen sorterade jag tvätt och påbörjade lite maskiner med det.
Och nu ikväll har jag gått en promenad med Sofie. Vi snackar så mycket när vi knallar så det blir alltid längre promenader än vad vi tänkt oss. 
Imorrn behöver jag ta mig i kragen och städa lite här hemma. Har lite annat små pyssel oxå som måste göras. Får se om jag verkligen orkar det. ;)
Nu ska jag kika lite på tv och sen sova. Godnatt.

Viktminskning denna vecka: -0,3kg (trodde inte alls att jag skulle gått ner, fuskätit en hel del och slarvat med stegen.)
Totala viktminskningen: -4kg

Antal steg idag: 15371 (Tack vare sofies och min promenad=) )
Antal km: 9,837

Kommentarer
Postat av: Karin

BRA KÄMPAT!!!!!!!!!!!!! Du är så himla duktig!!!!!



Tänk om vi hade bott närmare varandra så vi hade kunnat knata tillsammans ;)



Åh guuuud så duktig du är! KRAMAR

2008-08-18 @ 22:51:20
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med Karin. Du är ju jätteduktig :) Önskar jag kunde vara lika duktig.

Kramar

2008-08-19 @ 01:18:36
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Patrik

Kan bara instämma med kören... DU är superduktig!!!



Älskar dig så myvket!



Puss puss! =)

2008-08-19 @ 17:45:55
Postat av: Mia

Det är la gôtt att de blir längre sträckor än va som e tanken!! Du e skitduktig!!

Kram Mia gbg

2008-08-19 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0