Nedstämd

Är inte riktigt på allerten just nu.... Känner mig lite sviken och det gör ont. Men jag vet att det kommer gå över snart. Bara att hålla ut.

Annars idag så har jag mest blippat på datorn, hälsat på farmor och farfar i två omgångar. Ena gången fick jag present och fika där. Andra gången så var pappas kusin Åsa med sin kille Jon och barnen Simon och Alvin där och hälsade på. De skulle hämta hem farmors mamma Irma som varit här nere på besök.
Vi har även varit ute och gått så Wille fick cykla, sista biten var han så trött så trött i benen men han kämpade på. =)
Så har de varit mys i soffan med hemmagjord pizza. Och jag åt inget lördagsgodis fast att Wille hade det. Känner mig såå duktig. Även om jag smakade på dem som han bjöd på. ;)
Nu ska jag sova
Godnatt


Stegräknarens slutresultat piggade ju inte heller upp precis...
Antal steg idag: 6639
Antal km: 4,248
Det går bara utför nu....

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför känner du dig sviken?

Kramar

2008-08-17 @ 01:10:42
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hallå snutt!

Provar med nya NBn! =)



Du skall se att de som det handlar om säkert vet om det. Känns ju onekligen lite så.....

Men jag är säker på att det ordnar sig!



Älskar dig så!



puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

2008-08-17 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0