Måndag

Vägde mig imorse igen, hade "bara" gått ner 0,3kg. Men det är ju alltid något. Jag är glad att det är ett minus.
Idag bestämde jag mig för att börja använda min stegräknare, så minst 10000 steg om dagen ska jag gå är det tänkt.
Höll på att sabba det redan första dagen då det spöregnar här. Verkligen ÖSER ner. Men jag tvingade ut mig själv (och stackars Peppen) i hällregn och storm. Så idag knatade jag ihop 10352 steg. Är rätt stolt över det. =)
Annars har jag väl inte gjort så mycket intressant. Skulle kila över till Pappa och kopiera papper lite snabbt men det började som sagt regna och jag hade inga regnkläder till varken mig eller Wille så vi väntade drygt två timmar där tills Patrik kunde komma och hämta oss med bil ;)
Nu ska jag sova
Godnatt

Viktminskning denna vecka: -0,3kg
Totala viktminskningen: -1,3kg

Antal steg idag: 10352
Antal km: 6,625

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är :)

Kramar

2008-08-04 @ 23:28:40
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: isabeli

Sååå bra att gå ut och gå fast det regnade!!! Och jag blir också väldigt glad för ett litet minus. Så länge det blir minus på vågen så är man ju på rätt väg. Lycka till!

2008-08-05 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0