Måndag igen

Har väl mått sådär idag. Men lyckats äta alla mål mat idag, även om det inte var så jätte mycket åt gången. Får inte lika ont i magen heller så det är verkligen på bättringsvägen nu. Så skönt!
Energin kommer smygandes i kroppen oxå. Har gått med stegräknaren idag men orkade inte riktigt upp till mina 10000 steg. Är nöjd endå.
Annars har jag mest plockat här hemma, kollat lite OS och fikat med mina föräldrar.
Vägde mig idag oxå.

Viktminskning denna vecka: -2,4kg (tror nog att matförgiftningen har ett litet finger med i spelet här så jag kan nog inte räkna med att gå ner så mycket till nästa gång.)
Totala viktminskningen: -3,7kg

Antal steg idag: 9327
Antal km: 5,969

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0