magvärk

Mår bättre idag men magen värker. Antar och hoppas att jag är på bättringsvägen.
Idag har jag varit en sväng på stan med mamma, sen har jag plockat undan lite här hemma. Lekt med alla leksaker som Wille fick igår och lite sånt smått och gott.
Efter lunch kom Agneta och Lina förbi och firade Wille. Han fick bilar och en krambjörn med film till. 
Nu ikväll har Lars och Tilly, Andreas och Elin varit här och firat honom. Han fick nån militärbil, kläder och filmer av dem. Så hans dag har varit bra! =) Han fick även för sig att en en gång prova att vara utan blöjjor, Vi har ju provat från och till sen i höstas men han har inte velat alls. Men idag har han varit utan hela dagen och gjorde båda behoven på toan. Duktiga killen, två små olyckor hände men man kan ju inte begära för mycket. Sen satte vi på blöjja när han skulle sova, men han ropade iallafall att han behövde kissa på toan, så kanske kanske att det släppt nu. Bara att hålla tummarna!
Har inte använt stegräknaren idag heller, är ju fortfarande inte helt bra. Men jag tänkte ge det en chans imorgon och försöka komma upp i 10000 steg men om jag känner att kroppen absolut inte orkar får jag väl sänka kraven lite. 
Ha de gott
Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är världens bästa tjej!



Jag älskar dig över allt annat!

Se till att få ordning på lilla magen nu... =)



Puss & Kram

2008-08-10 @ 22:56:43
Postat av: Linda

Hehe, ja jag ska försöka sova gott i natt :) Hoppas du oxå får göra det och att du slipper ha ont i magen.

Vi kanske kan ses nåt i veckan?

Kram

2008-08-11 @ 00:36:53
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0