Kalas

Idag har det varit full rulle vill jag lova. Från ett tiden ungefär har vi haft massvis med folk som kommit och firat våra födelsedagar. Lite stressigt men roligt, hann ju tyvärr inte sitta ner och prata med så många när det blev så många på en gång men jag hoppas folk hade överseende med det. =)
Fick en jätte fin väggljusstake med matchande bordsljusstake, en barnfri kväll, blommor, scrapbooking grejjer, simsspel, presentkort, pengar, lampa, och så skötväskan som jag önskade mig och skrev om här för några månader sen. Den rosa av dem. Den är sååå fin! =) Tror jag fick med det mesta nu.
Efter att alla gått så plockade vi undan lite, käkade pizza och satte oss vid datorerna en stund och nu är det dax att sova,
Haft en super bra dag.
Godnatt på er alla.

Tyvärr har jag inte haft någon stegräknare på mig idag och imorrn lär jag få knalla på som tusan om det ska bli nått minus till på måndag. Har ju ätit både tårta, kakor och pizza idag. =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0