Grattis Patrik 30 År!

Idag fyller Patrik år. Han började dagen med att vara tvungen att åka in och jobba fast att han är ledig idag. Typiskt. När han kom hem fick han våran present, en tatuering. =)
sen åkte vi till Patriks föräldrar och hälsade på, hans syster och hennes son var där, vi har inte träffat dem på över 2½ år så det var roligt.
På kvällen sen käkade vi pizza ihop och åt tårta. Då kom även mina föräldrar och Lars och Tilly förbi. Så det var full rulle här, Wille och Max for runt som galningar och busade hela tiden.
Jag hoppas Patrik tyckte det var en rätt lyckad dag endå. Jag tyckte iallafall att den var helt ok.
Nu ska jag sova.
Godnatt

Tyvärr så lyckades jag glömma att sätta på mig stegräknaren i morse. Vet inte vad jag tänkte på, inte stegräknaren iallafall. Men så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0