Fullt upp

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll känns det som. Det har varit att hämta och lämna på dagis, ner till stan och handla, tvättat och donat lite här hemma, en sväng till bvc osv osv. Trots allt detta så blev det inte många steg tagna och när man är hemma från 13.30 själv om dagarna så är det svårt att komma ut på långpromenader. Wille är ju inte så pigg på att knalla länge och jag har ju lite svårt att köra två vagnar. ;) Men så upptäckte jag idag att man kan köra på crosstrainerna så räknar den steg med. Så det är ju lite fusk, fast jag vet inte om det blir lättare så. Känns iallafall jobbigare. Men det är ju en bättre lösning än att inte gå alls tänkte jag. =)
Är fortfarande inte riktigt pigg i kroppen så jag nådde inte riktigt fram idag heller, men imorrn hoppas jag kunna klara det!

Antal steg idag: 9843
Antal km: 6,299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0