fikat

Igår gick jag o la mig vid halv tio och somnade strax efter det, sen sov jag ända till typ sju i morse, snacka om trött. Men jag mår faktist lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Kanske bara är sömnbrist som gör mig så hängig och risig.

idag har vi fikat och fikat och fikat. Nästan inte gjort någe annat.
Vi har iallafall fått iväg alla inbjudningskorten nu till dopet. Känns bra, två kvar som ska delas ut men dom träffar vi på fredag så då får dom sina.
Så har vi varit hos Sofie och Dan och fikat och snackat lite skit.
Har väl egentligen inte fått så mycket mer gjort faktist. Dagarna bara försvinner iväg för mig och det blir inget gjort alls. Måste ta mig i kragen imorrn.

Idag kan jag inte precis skryta över stegantalet, nästan pinsamt att skriva ut faktist.

Antal steg idag: 5965
Antal km: 3,817 *skäms*

Kommentarer
Postat av: Karin

Fika är ju en bra medecin det med, förutom sömn då ;)

Jag har inte tagit en endaste promenad på hela veckan skäms

Får skylla på att jag vart upptagen med att lära känna en mamma med barn, mycket roligare än att tänka på vikt och promenera ;) Och by the way, näääääär ska vi träffas?? :D

Kram

2008-08-28 @ 15:03:34
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0