Det går segt med stegen

Idag lunchade jag ihop med Sofie. Det var jätte trevligt, tyvär lunchade vi även ihop med en miljard getingar oxå, det var bara ren tur att vi inte blev stuckna.
Sen på eftermiddagen kom Elin förbi en sväng, vi fikade, satt och snackade skit och gick även till lekparken med William så han fick springa av sig lite energi.
Har börjat inse att jag går sjukt lite om dagarna, trots att jag stått i 45 minuter på crosstrainern kom jag inte upp i 10000 steg. Måste verkligen bättra mig. Det är svårt de här dagarna när man är själv hemma från 13.30 men skam den som ger sig. ;)
Nu ska jag duscha och sen blir det sängen för min del.
Bye

Antal steg idag: 9318
Antal km: 5,963

Kommentarer
Postat av: Putte plankton

Vad duktig du är min lilla solros! =)

Jag älskar dig!



Du är mitt allt! Min värme i mitt liv!



Puss puss!

2008-08-13 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0