Bakdag

Idag har vi handlat presenter till Wille, han fyller ju tre år på lördag.
Sen åkte vi hem och jag satte igång o baka. William har hjälpt till han med, både på gott och ont. Vet inte hur många gånger jag fick hejda honom från att äta upp all smet och deg. Men en gång var han snabb som en vessla med lilla skeden och tog ett stort smakprov av en mjölblandning som stod på bänken. *fnissar*. Han tyckte det smakade äckligt. Kraken.
Gissa vad jag gjorde ikväll då?, Jepp jag kilade runt ute för att komma upp i mina 10000 steg idag igen.
Imorgon kommer jag inte kunna rapportera några steg. Ska på bröllop och vill inte ha stegräknaren sittandes på klänningen.
Men nu ska jag duscha och sen blir det sängen för min del.
Godnatt

Antal steg idag: 10073
Antal km: 6,446

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ingen fara, bara så jag vet att du fått sms:et iaf :)

Jag och mamma bakade oxå igår. Det är kul och gott :)

Kramar

2008-08-08 @ 11:22:19
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0