bakat

idag har jag bakat klart det sista. Om man inte räknar med tårtorna då, fast dom bakar jag ju ioförsig inte utan köper ju färdiga bottnar. Har haft expert hjälp av William såklart.
Idag hade han ett så där roligt uttalande igen.
Vi satt och kollade på kort när en bild på hans farmor kom upp.
S - Vem är det där då Wille?
W - Farmor.
Så kom ett nytt kort på henne.
S - Tittar där är Amandas farmor.
W - (sitter tyst en lång stund) Mamma, har vi likadana farmor?
*ler*
Det är inte lätt att förstå det där.
Nu är det dax för sängen.
Godnatt

Antal steg idag: 9903

Antal km: 6,337


Kommentarer
Postat av: Karin

Söta kommentarer!! =)



Ja, jag tycker det är riktigt vemodigt att lägga undan kläder.. Det betyder ju att hon börjar bli stooor :S.. Speciellt dem här mna knappt hinner använda en gång så har hon växt ur dem, känns jobbiga...



Annonsen kom från en mat-tidning som heter Gourmet.. Den låg på toa, var bara tvungen att bläddra lite.. Var nog tur att jag redan satt ner när annonsen kom upp, hahaha.. En och en halv miljon, för en kastrull, heeeeelt galet!!



Kram

2008-08-22 @ 10:26:27
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0