attans

Har väl inte hänt så jätte mycket idag.Glömde att sätta på mig min stegräknare i morse och kom inte på det förrens efter två nångång så då sket jag i det. Kört iallafall att komma upp i 10000 steg. Bara att ta nya tag i morgon.
Annars har det inte hänt så mycket. Var på efterkontroll hos barnmorskan idag, passade på att sätta in spiral så det inte blir några oväntade syskon ;).
Gjort lite små sysslor och mest tröstat en ganska lessen Amanda idag.
Imorrn fyller man "halv vägs till 50" som min kära sambo uttröck det. Han är för underbar han! =)
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Gratulerar till dina Halvvägs till 50!! ler

Lite surt när man glömmer stegräknaren.. min har helt oförklarligt fått ben och sprungit å gömt sig =//

Kram Mia GBG

2008-08-15 @ 08:55:34
URL: http://mipi33.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på 25 års dagen :)

Kramar

2008-08-15 @ 12:17:46
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0