4 år!

Idag har jag och Patrik varit förlovade i 4 år och tillsammans i 4½ år. Underbart!
Vi hade väl inga planer på att fira det direkt. Men när jag kom hem på eftermiddagen så stod det fyra jätte fina rosor och ett jätte gulligt kort på diskbänken. Han hade även köpt mitt favorit godis som stod där! Han är bara för underbar! =)
Så nu ikväll har vi myst och ätit gott (onyttigt) ;)
Nu ska vi mysa ner oss i sängen.
Godnatt

Måste bara skriva vad Wille sagt idag.:

Först var det när vi satt vid köksbordet och skulle äta frukost. William var jätte trött och då sa jag "Ät upp yoghurten så får du lite energi". Han åt upp den jätte fort och höll sen fram handen "Mamma, kan jag få lite energi nu?" ;) Han trodde det var någe man kunde äta. *ler*

Sen var det när vi skulle gå till mina föräldrar och bada en sväng. William ville promt gå barfota men jag tyckte att han kunde ha sandalerna på sig då det ibland ligger glas på den vägen. Efter mycket tjat så satte han sig på marken och var sur och tillslut slet han av sig sandalerna och skrek "Jag vill inte gå med skor på, jag vill gå med mina fötter" ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men å han är ju för go lille Wille :) Eller stora kanske jag ska säga, han har ju blivit stora killen ju. Var kul å se er idag. Hoppas vi snart får tid att träffas och prata lite mer.

Kramar

2008-08-02 @ 00:45:55
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis! :) Hoppas ni har det bra! Kram

2008-08-02 @ 09:02:28
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis!! Gullig fästman du har!!!! :)



Och härlig storebror, vilka lycka att ha en sån familj ;)

Kram

2008-08-02 @ 20:27:22
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0