25 år

Jahopps då var man 25 år nu då. Usch så gammalt, nu går det bara utför. =)
Imorse fick jag mitt paket av Patrik, fick välja om jag ville ha en egen bärbar dator eller en utlandsresa. Jag vet, jag har världens bästa pojkvän! =) Men jag fixar inte att åka ifrån barnen än på ett tag så jag valde en dator. Ville gärna ha en rosa. ;) Men när vi väl var inne på onoff så visade det sig att de rosa som dom hade inte var någe bra så de blev en som är mörkblå metallic. Helt ok! http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/fShowBigPic?readform&showvals=59178~ <-- en bild på datorn.
På posten fick jag oxå ett paket av snälla Sara, scrapbooking prylar och gissa vilken färg det var på dem, yes, Rosa! =)
Annars har de väl inte hänt så mycket under dagen, har mest umgåtts med William och Amanda. Patrik har ju jobbat eftermiddag. Framåt kvällningen så kom Tilly förbi och jag fick mer paket! =) Två pluspaket till sims 2 fick jag. Jag är en sån där sims nörd, jag erkänner! ;)
Men nu har jag suttit och pillrat så mycket vid datorn att ögonen blivit fyrkantiga. Och det är bäst att jag går och sover nu för här får man inte sovmorgon, har ju två morgonpigga barn! ;)
Godnatt

Har slarvat med stegen idag:
Antal steg idag: 8007
Antal km: 5,124

Måste verkligen rycka mig i kragen nu....


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen.

Jösses en bärbar dator i present. Inte illa :) Snacka om pojkvän hihi...

Hoppas du haft en bra dag :)

Kramar

2008-08-16 @ 12:04:23
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis igen... ja e barnen så små iaf Amanda så kan ju en bärbar dator va bättre än en resa =) Resan får ni ta sen ler...

Kram Mia

2008-08-17 @ 10:41:24
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0