Vår, äntligen vår!

Igår var en riktig segar dag. Satt i lekparken under hela förmiddagen, Wille härjade loss i lekställningen, jag och Patrik solade och Nova grävde i sanden. Solen strålade och det var jätte skönt ute!
Sen hände nog inte så mycket mer under dagen.
På kvällen åkte jag med mina arbetskamrater till min chef i Norrköping och åt middag där. Var jätte gott!! Var väl hemma runt tolv tiden tror jag.
Idag har solen strålat hela dagen. Känns helt underbart. På förmiddagen så bakade vi chokladbollar, jag och Wille. Sen kom mina föräldrar över på en fika. Sen har jag rensat alla avloppen här hemma, inte så fräscht men det behövdes. Sen satt vi på bakgården i solen en stund och bara njöt.
Senare bestämde vi oss för att vi skulle åka en sväng till Jogersö, fick hundarna leka av sig lite och Wille med. På vägen hem bestämde vi oss för att köpa glass, och så åkte vi ut till gamla oxelösund och åt den. Jätte mysigt.
När Patrik skulle åka hem och ge Nova mat så släppte han av mig och Wille hos mina föräldrar där vi hälsade på en liten stund innan vi knallade hemmåt.
Annars har det väl inte hänt så mycket mer vad jag kan komma på iallafall.
Blir tv ikväll.
Bye


Här kommer kortet på magen. Det är lite kasst taget men jag hatar att bli fotograferad så ni får ursäkta att både jag och kortet ser ut som f**n men man ser den enorma magen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det härligt med det fina vädret :) Man blir så mycket gladare.
Hoppas det är bra med er
Kramar

2008-04-20 @ 21:20:34
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0