trött...

hrm, det visade sig att vårat internet inte hade gått sönder utan allt som hade hänt var att en kontakt hade åkt ur. Så kan det gå =)
Idag började jag dagen med att rensa ur en hylla som inte såg särskillt rolig ut längre, man såg knappt att det var en hylla där bakom alla grejjer. Men nu är det fint där.
Efter det satte vi igång och städade till degusarna, och flyttade upp dem en våning. Det har vi pratat om att göra i flera månader men nu äntligen kom vi till skott där.
Sen åt vi lunch och medans Wille sov, passade jag på att ligga och läsa lite.
När Patrik hade åkt till jobbet så kilade jag och Wille ner till OK och lämnade tillbaka filmen vi såg igår och så gick vi till Ica och handlade. Insåg att jag glömt lappen med nummret på dammsugspåsarna så det blev ingen dammsugning idag heller. Kanske imorgon ;)
Nu ikväll skulle jag vika in all tvätt som jag tvättade igår. Men Wille fick för sig att visa sitt allra trotsigaste humör och gjorde allt för att göra sin stackars slitna mamma arg. Och när vi väl kommit överens så var det hög tid att göra mat. Och nu sitter jag här. Tvätten ligger ovikt i badrummet och jag är trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Får väl vika lite tvätt för att hålla mig vaken, för klockan 22.00 börjar ju prison break och det kan jag ju bara inte missa.
Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Saknar dig så himla mycket! Sitter å tänker på hur tur jag har som träffat dig. Du är den perfekta flickvännen!

Hoppas du mår bra med magen. ;)

Puss puss, ses snart! =)

2008-04-07 @ 21:33:35
URL: http://code93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0