Torsdag och Fredag

Igår lämnade jag Wille på dagis klockan nio och sen kilade jag ut med hundarna tillsammans. Det gick över all förväntan faktist. Det var Peppen som blev mest förvirrad över situationen och började att gå åt alla möjliga håll och glömde helt bort hur man gick i koppel. Visst han är ingen stjärna på att gå fint i kopplet innan men nu var han värre än Nova. ;) jaja han vänjer sig väl!
Annars tvättade jag klart all tvätt och började hänga in sånt som var torrt.
På eftermiddagen så var jag ner på stan och klippte mig och på kvällen så badade Wille. När han badade så passade jag på att skura tvättmedelsfacket till tvättmaskinen. Såg ut som något jag borde göra oftare...
Kvällen spenderade vi i soffan, tittandes på film.

Idag har jag gett mig ut på promenad med hundarna + Wille i vagnen. Det gick bättre än jag trodde. Jag hade trott att jag skulle va helt slut och gärna börjat grina pga alla hormonerna. Men inte då! Känns bra!
Under dagen har vi mest tagit det lungt, sorterade Willes leklådor, la lego i legolådan osv. Sån rensning behöver man nog egentligen göra en gång i veckan. =)
Sen gick vi ner på stan hela gänget, utom Peppen. Wille cyklade och Nova visade sin allra bästa sida när hon knallade ner på stan och satt vid fontänen med Patrik medans jag och Wille handlade. När vi kom hem hade jag lite ångest över att Peppen fått vara hemma så då tog jag och Wille en liten promenad bara med honom.
Nu ska vi strax dammsuga och tvätta golv på nedervåningen och sen har vi pratat om att beställa pizza.
Blir väl till att kolla film och innan det är det ju talang 2008.
Upptäckte idag att det är 40 dagar kvar till bf. Vad tiden går. Tyckte inte att det var länge sen jag skrev att vi precis klivit under 100 strecket. Jaja ska försöka ta kort på magen snart, nu när flera har frågat efter det.
Ha en bra kväll!

Wille bus
Vårat Charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jätte trevlig eftermiddag & kväll!
Trevlig tur ner på stan, god mat, en bra film och det perfekta sällskapet - DU! =)

Nu ska det bli såååå skönt att krypa till kojan!
Puss &
Kram!

2008-04-18 @ 23:43:38
URL: http://code93.blogg.se
Postat av: Linda

Ja Saw filmerna är bra, men äckliga ;)
Måste ta och se 3:an och 4:an oxå.
Vad skönt att det verkar gå bra med nya vovven :)
Måste ju komma förbi nån dag och titta på underverket :)
kramar

2008-04-19 @ 00:42:37
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0