Tisdagen

Var så trött igår att jag inte orkade skriva någon blogg.
Natten till igår måste det ha varit fullmåne för våran tidigare så söta och väldigt lugna valp hade förvandlats till ett monster. Som väckte mig vid 05.40 genom att slita och dra i våra lakan. Som tur va kunde hon somna om en dryg halvtimme senare men då tog det såklart inte så länge tills William ville upp istället.
Lämnade Wille på dagis och sen plockade jag undan lite här hemma och slappade lite i soffan. Duschade och när jag skulle äta kom Lina på besök. Satt och snacka lite skit med henne en stund.
Vid två började våran hälsodag på jobbet så jag var där till sex och sen åkte vi till Jogersö och käkade. Kom väl hem vid halv tio tror jag klockan var. Då var jag helt slut, främst i ryggen, bara obekväma stolar hela dagen.
I dag ska jag försöka tvätta lite och ikväll är det möte på jobbet. 18.30-21.30 *dubbel suck* Va trött jag kommer va då då.
Kanske uppdaterar ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Klart du får kika in på bilddagboken :)
Jag skickar gästlösenordet till dig på familjeliv.
Kramar

2008-04-16 @ 22:33:29
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0