Storstädning del 1

I morse skulle Wille till dagis igen. Och vi åkte till Patriks föräldrar och lämnade lite papper till min deklaration som hans pappa skulle kolla upp.
Sen åkte vi hem och satte igång med storstädningen här hemma. Vi har dammat över allt man kan tänka sig, skurat och mixtrat bakom, under och över allt till och med bakom elementen, tvättat fönster, bytt alla dukar och tvättat alla gardiner, filtar i soffan och kuddöverdrag, hängt ut alla mattor på vädring, plockat undan och gjort så fint i hela undervåningen. Så nu är det bara övervåningen kvar. Det får bli imorgon annars hade jag nog svimmat av trötthet. Är helt slut i hela kroppen. På eftermiddagen var vi även över till mina föräldrar en stund jag och Wille. Han fick cykla dit fram och tillbaka. Mest för att jag skulle hinna få lite friskluft. Hade ju varit inne hela dagen.
Nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt, blev ju endel nu så här efter städet.
Hoppas jag orkar ta tag i det sista imorgon oxå nu så det blir lika fint här uppe.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses så ni jobbar och står i :) Blir trött bara av att läsa det ;)
Kramar

2008-04-22 @ 13:12:36
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0