Så svårt att komma på rubriker

Idag började dagen med att lämna Wille på dagis vid nio, sen kilade vi ner till mvc och lämnade ett urinprov (glömde det igår) och sen vidare till veterinären där vi lämnade ett urinprov från Peppen.
Sen fikade vi och handlade lite innan vi gick hem.
Hemma käkade vi lunch och sen satte jag igång att storstäda sista hyllsystemet, med alla böcker och dvd:er i. Torkade av varenda litet fodral och så har jag satt filmerna i bokstavsordning. Trodde det skulle vara en enkel match när jag började, men det visade sig vara ett ordentligt projekt. Blev väl inte helnöjd med resultatet men enligt mig blev det betydligt bättre än innan iallafall. Får se vad Patrik ger för betyg imorgon.
Sen kilade jag iväg och hämtade Wille. På eftermiddagen så ringde veterinären och talade om att Peppens provresultat var mycket bättre än sist. Så vi ska fortsätta med c-vitaminerna ett par dagar till så kommer han va helt bra sen. Känns jätte skönt!
Efter en hel del trots från min kära sons sida så kom vi iväg ut en sväng. Wille cyklade fram och tillbaka till stan. Nere på stan stod vi i något som kändes som en evighet och stirrade på fontänen som de hade startat idag. Wille är sååååå impad av den. =) Efter cykel turen gick vi en sväng till lekparken innan det var dax att gå hem och laga lite mat.
Efter middagen har det väl inte hänt så mycket, nattat Wille, städat undan lite och tränat en sväng på x-trainern. Och såklart glott endel på tv.
Nu är det dax att duscha och sen sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att Peppen mår bättre :)
Hoppas ni har det bra allihopa.
Kramar

2008-04-11 @ 14:44:13
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0