Redan Tisdag

Oj vad tiden rinner iväg. Klockan har redan passerat från måndag till tisdag. Där ser man.
Idag har vi varit och provkört en ny bil, pillat och klämt lite på den. Fin var den. Men det är ju svårt att inte bli impad av en sprillans ny. Jaja vi får se vad det blir av det hela.
När jag kom hem kilade jag ner på stan för att träffa Sofie, vi köpte biljetter till Lena och Orup i höst. Och sen handlade vi med oss lite lunch som vi käkade här hemma.
Annars har dagen varit lugn. Små plockat lite här hemma. Patrik hade Nova ett slag på jobbet så då kunde jag och Wille passa på att kila ner på stan en sväng.
Ikväll har pappa varit barn och hundvakt medans jag var på vinutbildning på jobbet. Var vitt vin det handlade om den här gången.
Sen har jag bara legat på soffan och slötittat på tv.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det för bilar ni spanar på? spännande!
Funkar det bra med Nova? Kram

2008-04-29 @ 10:22:17
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0