Redan Lördag

Oj vad dagarna går. Då var det redan lördag igen och Patrik har börjat jobba. Tråkigt.
I Torsdags så var vi bland annat och firade Tilly som fyllde år. Och sen på kvällen kom Andreas och Elin förbi på middag. Jätte trevligt.
I går så var jag ner på jobbet en sväng på fredags mötet, man måste ju hålla sig lite uppdaterad även om jag inte ska tillbaka på över ett år typ=)
Sen cyklade Wille hem till mormor (ja vi gick ju självklart med honom) så fikade vi lite där och sen cyklade han hem och vi åt lunch. Efter att Wille sovit middag så åkte vi in till Nyköping, Patrik skulle till sportaffären och jag skulle äntligen få hämta hem min telefon! Sen åkte vi till Oxelösund och köpte glass som vi åt i hamnen när vi tittade på båtarna.
När vi kom hem så åkte Patrik till bruks och jag och Wille cyklade till mormor och morfar en sväng igen. Stannade bara en kortis för sen åkte vi hem och käkade kvällsmat och badade.
När Wille lagt sig så kikade jag på tv och tränade en stund på nya träningsmaskinen. Det var väl allt tror jag.

Uppdaterar säkert ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag som tycker du alltid får så mycket gjort på dagarna :) Det är inte ofta jag har så mycket å skriva tycker
jag.
Hoppas allt är bra med er
Kramar

2008-04-05 @ 14:47:22
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Patrik

Japp och VILKEN lördag det blev sen!!! =)

Världens finaste hund, Nova, väntas!
Älskar dig så! Tänk att jag får ha en alldeles egen Sofie! =)

Tack för att du stöttar mitt hund-intresse så mycket!

Kram

2008-04-06 @ 08:53:30
URL: http://code93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0