Onsdagen

Jag är så trött. trött trött trött. Jag tror jag blir galen snart. Allt jag vill göra är bara att sova. Säger som de sa på filmen vi såg nyss, Jag älskar att sova. Ändå sover jag om nätterna, och även om dagarna. Men dygnena är för korta, behöver längre dygn så jag kan sova mer. ;)
Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat. Blir en hel del tvätt med en valp i huset. Ok tvättberget var rätt stort innan hon kom oxå, men det har ju inte minskat sen hon flyttade in om jag säger så ;)
Sen har vi varit ute och koppel tränat monstret. Går förvånansvärt bra faktist. Snart kan man nog gå med båda odågorna samtidigt. Kanske till och med våga sig på att ha med Wille oxå, fast i vagnen då. Idag rymde han hux flux när vi koppel tränade Nova. Det gick bra såklart, han är ju inte så snabb än, tack och lov.
Annars har jag varit på Aurorasamtal igen, Patrik skulle vart med men vi hittade varken barn eller hundvakt. Men det funkade bra iallafall. Har ett möte kvar om jag vill, får se hur jag gör med det.
Sen har jag varit på temamöte på jobbet oxå, tog hela kvällen.
När jag kom hem kikade jag på film med Patrik och nu är det dax att sova.
Godnatt!

Du har gått 238 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 35 
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0) 
Du är i 8:e kalendermånaden 
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 42 dagar kvar till förlossning
85% av graviditeten är avklarad! =)

Kommentarer
Postat av: Biggan

Men hello, kan man få se en bild av gravid magen eller;)

2008-04-17 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0