Ingen städning

Fick allergi attack i morse så vi sköt fram städningen av övervåningen en dag.
Träffade Sofie idag, först gick hon rundvandring i vårat "palats" och sen åkte vi till Nyköping och fikade. Kikade även på kläder på H&M ett slag. Ååååh vad jag önskade att jag inte var gravid och att jag var gjord av pengar och typ 20 kg lättare. Då skulle jag shoppat massor. Men nu var det ju inte så, så jag kikade lite smått bara. Hade iallafall jätte trevligt.
När jag kom hem så gick hela familjen ut i solen och vi gick en promenad med hundarna. Wille cyklade såklart, han kommer nog snart glömma bort hur man går så mycket som han cyklar hela tiden. Både inne och ute.
Vi stannade till på skolgården där Wille kunde slira runt på sin trehjuling och vi satt i solen och njöt.
Väl hemma tog jag hand om all tvätt som tvättats igår, strök gardiner och dukar och placerade ut dem och lite sånt. Slet även ner gardinerna i sovrummet och i datarummet och tvättade dem. Så är det klart inför morgondagen iallafall.
Förrutom allt det har jag kollat på House oxå.
Men nu är det dax att sova om jag ska orka med ett städrejjs till.
Sovgott

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad du är duktig!!!!

Kan inte fatta att du snart har en bebis du med, känns som det var förra veckan du berättade att du var gravid ;) Och magen är väl inte så himla stor?!!!! (Fast jag hade gärna sett en större bild ;) hihi)
Kram

2008-04-23 @ 11:22:46
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Linda

hehe.. Jag spelar knappt singstar alls. Det är inge kul å göra det själv. Å Thomas tycker det är kul, han är bara lite blyg. Men igår spelade vi hans nya singstar :) Till playstation 3 så kan man köpa låtar online, så han köpte Depeche Mode låtar, så då hade inte jag en chans ;)
Kramar

2008-04-23 @ 13:23:25
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0