Hela helgen

Igår var vi och handlade och sen åkte vi hem och bakade. På eftermiddagen så åkte vi hem till min bror och hans tjej som fyllt/fyller år så vi fikade där.
På kvällen var jag bjuden hem till Lina på tjejfest. Jätte trevligt, vi åt gott och snacka skit. Dansade dansmatta, jag blev så sugen så jag var tvungen att prova en gång. Men det var jobbigt med magen ivägen *skrattar*
Idag har vi mest tagit det lungt, på eftermiddagen så åkte vi och hämtade hem lilla valpen Nova. Allt har gått över förväntan. Hon och Peppen kommer jätte bra överens. Hon äter, sover och busar men har än så länge inte gjort inne (antar att det kanske kommer i natt ;) ) sen har hon mest legat och snarkat i soffan. En riktig liten go`bit är hon. Kan försöka lägga in lite kort imorgon.
Nej nu ska jag gå och sova, hoppas på några minuters sömn i natt iallafall.
Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Å är så nyfiken på Nova:)
Hoppas det kommer bilder idag :)
Kram

2008-04-14 @ 11:09:11
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0