Grattis Pepsi!

Idag har vi tagit det väldigt lungt jag och Wille. Han har haft jätte hög feber nästan hela dagen. Så han har legat nedbeddad i soffan och kikat på film och jag har små pysslat lite här hemma, men även legat på soffan jag med.

Men idag är det Pepsis födelsedag, han blir hela 11 bast idag. Gamla gubben. Blev inget vidare kalasandes för han del. Får köpa någe gott till han i veckan!

När Patrik kom hem åkte vi och köpte glass och sen har vi dammsugit och tvättat golv. Eller Patrik gjorde det mesta medans jag strök gardiner. Så nu är dom upphängda lite slarvigt så får vi göra iordning det imorgon.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Pepsi! :)
Hoppas Wille mår bättre imorgon.
Kramar

2008-04-27 @ 23:43:48
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0