Full rulle!!

I morse kilade jag ner till jobbet och var med på Ölutbildning och fredagsmöte. Sen kilade jag hem och hämtade Wille för att gå vidare till mvc och hämta min journal som jag hade glömt på förlossningen. Men min bm hade varit där på besök igår och hittat min journal så hon tog med den till Oxelösund. Ibland har man tur! =)
Kilade vidare till Ica och handlade lite lunch och så hem och åt.
Efter lunchen åkte vi till Novas uppfödare för att hämta lite papper bland annat. En annan valp var oxå där så Nova och den valpen rejjsade runt på gräsmattan i närmare två timmar. Och Wille sprang oxå runt och härjade där. Skönt när dom kan härja fritt utan att man ska oroa sig för trafik och sånt.
Efter det åkte vi och kollade på bil. Så nu är vi i valet och kvalet hur vi ska göra där.
Sen var det bara att åka hem, plocka undan lite leksaker. Farmor kom förbi en sväng för att hälsa på Nova och Patrik gick och handlade.
Nu på kvällen har mamma och pappa varit här och grillat. Jätte gott!
Men nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Dax att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0