full fart...

Idag lämnade jag Wille på dagis vid nio, kilade hem och plockade iordning efter frukosten, väckte Patrik och sen åkte vi till barnmorskan. Allt var som vanligt och det känns ju skönt.
Sen handlade vi på ica och så åkte vi och fikade med mamma. Undrar just hur många gånger per vecka som jag fikar med mamma? =) Äsch strunt samma vi har kul ihop juh!
Så åt vi lunch och slappade lite innan Patrik åkte till jobbet. Då kilade jag iväg och hämtade Wille på dagis och så gick vi ner till bvc där han skulle träffa en läkare.
Läkaren kollade in öronen så att rören satt som som skulle, och det gjorde dom. Och så pratade vi om att Wille är så dålig i magen alltjämnt. Så nu har vi kommit fram till att han ska vara utan laktos en ännu längre period, minst två veckor. Pjuh, kämpigt värre! Men man vänjer sig väl,
Sen kilade vi hem till mina föräldrar en sväng och sen hem och lagade middag.
Det var allt för dagen. Tänkte ta och städa undan lite leksaker och annat skräp som ligger här och var innan det är dax att lägga sig på soffan och kika på men in trees.
Ha en bra kväll!


Du har gått 231 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 34 
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0) 
Du är i 8:e kalendermånaden 
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 49 dagar kvar till förlossning
83% av graviditeten är avklarad! =)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men det är skoj att fika med mamsen ;) Snart är det bebisdags också! spännande! jo jag klippte mig ju som sagt, första gången jag klippte mig hos en kille ;) ha det bra! och unna dig en klippning nu! ;) kramar!

2008-04-09 @ 23:13:38
Postat av: Linda

Det är ju bara kul att du har sån bra kontakt med din mamma :) Jag träffar ju mina jätteofta oxå :)
Kramar

2008-04-10 @ 12:32:59
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0