Feber!

Idag jobbade Patrik mellan 06.00-18.00 så jag skulle  vara hemma själv med hela cirkusen. ;) Det gick förvånansvärt bra faktist. förrutom att jag under dagen la märke till att Wille blev ledsen för i princip allting. Tillslut bestämde jag mig för att ta febern på honom. Och lite feber hade han. Men han fick följa med hem till mormor och morfar en stund iallafall. Vi tog det ju lungt där, han satt på golvet och lekte med bilar och jag höll reda på Nova. När vi kom hem senare så hade feber stigit till 40 grader, försökte muta i honom först lite mat och sen även glass. Men nejdå, de ville han inte ha. Så det blev en alvedon och marsch i säng för honom. Kraken. Varför kan han aldrig bara får vara vanligt sjuk med lite feber, nej han måste bli jätte sjuk varje gång. Bara hoppas han har kryat på sig till i morgon.
Menmen som sagt, det har varit en lugn dag. Riktigt skönt. Men skulle behöva stryka lite gardiner och sätta upp på övervåningen efter våran storstädning. Det har liksom inte blivit av än ;) Och så skulle vi behöva sätta fart med datarummet som inte är riktigt klart. Men där måste jag ju ha Patriks hjälp.
Jaja nog om det, nu är det dax för att sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars Wille.. Hoppas han snart blir frisk.
Oscar fick oxå jämt jättehög feber när han var lite. Det var oftas runt 40 grader.
Kramar

2008-04-27 @ 10:44:12
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej tjejen! För att svara på din kommentar så ja, klart jag ska komma och hälsa på! Men det har varit lite dåligt med pengar, och snart ska jag på praktik.. Men förhoppningsvis har jag jobbat ihop pengar i sommar så jag kan komma till hösten! Vill ju inte komma mitt i bebisfödandet heller ;) Då lär ni få ännu mer att göra och mindre tid för gäster :) Du råkar inte ha nåt bra mobilabonnemang som gör att du ringer gratis till alla andra? ;P ha det gott! Kramar

2008-04-27 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0