En ganska lugn fredag

Idag fyller min bror och min pappa år. Och på söndag fyller min brors tjej år.
Så imorse när vi vaknat till liv åkte vi och köpte presenter till dem, handlade lite och sen hem och käkade lunch. När Wille skulle sova middag så tänkte jag vila lite på sängen. Det resulterade i en och en halv timmes sömn. Så skönt!
Sen kilade jag och WIlle till biblioteket där han for runt och lekte och jag kikade efter böcker. Fikade med mamma oxå.
Slappade lite när vi kom hem och vid sex tiden kilade vi över till mamma och pappa och hjälpte till att laga mat. Passade på att fira pappa lite. Så käkade vi där och nu sitter jag här. Typ ;)
Det var väl allt för idag tror jag. Nu sitter jag bara och väntar på att Patrik ska komma hem nångång. Vill kramas!
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0