Dödstrött

Natten gick över alla förväntningar. Nova sov som en liten gris nästan hela natten. Hon vaknade när jag kilade upp och tröstade Wille vid två, han hade drömt mardrömmar. Då passade Patrik på att kila ut med henne. Sen somnade hon på en gång och vaknade vid fyra och ville ut. Sen vaknade jag av att Wille väckte mig vid sju och det enda som hänt här inne under natten var en liten pöl på golvet. Helt sjukt bra ju.
Wille har varit på dagis mellan 9.00-14.00 så då har jag i princip legat på soffan hela dagen. Läst, sovit och kikat på tv om vartannat. Jag har av nån skum anledning varit dödstrött.  Var ute och lät Nova vänja sig med kopplet lite men så började det såklart att regna.
På eftermiddagen har jag planterat lite fröer och sen plockat lite i köket. Sen har mesta tiden gått åt till att sova och vila. Jag är verkligen trött.
Ikväll blir det lugnt. Ska äta och ligga på soffan. Kika på Prison Break och kanske nån film.
Här kommer bilderna jag lovade:


Söt som socker!
Wille linslus
Våran linslus till son blev lite små avis när jag bara fotograferade Nova så jag fick ta lite kort på honom med. Det gjorde jag så gärna.!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å så söt Nova är :)
Wille är oxå söt såklart :) Så stor han ser ut på kortet :)
Kram

2008-04-14 @ 18:51:52
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Men åhh så söta, både Nova och Wille!!! :)
Här är det Kasper som är en linslus, hälften av alla kort jag försöker ta på Nathalie så är han framme med huvudet så det bara är han som syns :S haha
Hoppas allt är bra förutom tröttheten då!
Kramar

2008-04-14 @ 19:54:45
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vännen
Gud vad söt han är :)

2008-04-14 @ 22:16:20
Postat av: Anneli

naaw! så söta! ;) ni har då verkligen fullt upp med nya hundbebisar och vanliga bebisar. Tycker ni är så starka som orkar! Jag menar, jag skulle knappt orkar med En hund, lägg då till ett barn, en valp och en bebis ;) Och en sambo hihi.. Kom och tänka på Patriks kylskåpsmeddelande "S hjärta P", jag måste ju komma och hälsa på snart och lämna ett kylskåpsmeddelande jag med ;) Fast antar att ni har fullt upp, så kanske i slutet på sommarn? Kram!

2008-04-15 @ 13:43:07
URL: http://frystejp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0