Wehoo =)

Jahaja då var det äntligen helg!!
Igår jobbade jag hela dagen. Började åtta på morgonen och skulle egentligen sluta 19.30 men pga en massa strul så kom vi inte därifrån förrens efter åtta nångång.
Idag har jag oxå jobbat hela dagen. Sen kom jag hem, satt och myste lite med Wille i soffan. Nattade honom, lagade mat och satt och invänta Patrik, när det helt plötsligt plingade på dörren. Hjälp tänkte jag, va är det för dåre som kommer så här på fredagskvällen. Men det var ingen fara, det var små monster som ville ha godis ;). Som tur va hade jag lite godis att skänka.
Imorrn åker jag till Neta i stockholm! Roligt! Ska åka utan både Wille och Patrik. Det känns ju lite nervöst. Jag har inte sovit borta utan Wille nångång, vad jag kan komma på iallafall. Han har ju sovit borta nån natt då och då, men då har jag ju varit hemma hos Patrik iallafall.
Kommer att sakna ihjäl mig efter dem, tur det bara är en natt! =)
Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen med Patrik!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kom små barn till oss med, men Kasper gillade inte utklädda barn.. Han stod på bakbenen med frambenen på fönsterbrådan precis bredvid dörren och skällde och morrade för fullt.. Så barnen blev rädda och sprang härifrån, krakarna!
Hoppas du får en trevlig helg!!! Kram

2007-11-03 @ 10:50:19
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Linda

Det var ingen som ringde på hos mig igår.. Inte för att det gör mig nåt ;)
Hoppas du får en jättetrevlig helg :)
Kram

2007-11-03 @ 14:27:04
URL: http://nallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0