Tillbaka!

Hejhej!
Äntligen tillbaka på internet! Våran dator kollapsade på för några veckor sedan. Därför jag inte varit ute någe alls på nätet. Men nu har vi (läs Patrik) köpt en ny dator så nu kan jag börja uppdatera bloggen för fullt igen ;)
Patrik sitter här intill och har data abstinens så jag hinner inte skriva hur mycket som hellst idag. Men iallafall vi mår bra och dagarna flyter på, alldeles för fort. Snart är det julafton!  Helt sjukt egentligen.
Nej nu ska jag leta reda på lite fler sidor på internet som försvunnit sen sist. Men ha det gott allesammans så skriver jag väl en sväng imorrn igen. När Patrik inte sitter på nålar och väntar på sin tur ;)



Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen!!!! Jag har ju haft Trixie-abstinens :P Nu hoppas jag på långa bloggar ofta för att ta igen bortfallet, hehe. Kramar

2007-11-30 @ 20:02:19
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0