Inskrivning!

Började dagen med att jobba till elva. Sen bar det av till barnmorskan på inskrivning. Där fick vi berätta om hur förra graviditeten och förlossningen gick. Kändes skönt att nån lyssnade och tyckte att vi hade blivit dåligt behandlade. Så fick vi lyssna på hjärtljuden för jag hade fått för mig att jag kanske inte var gravid för att jag inte känner av någonting. Men Wille mådde jag både illa och hade super ont i höfterna vid den här tiden. Och nu känner jag inget. Så hon lät oss lyssna och frågade sen om jag var övertygad, det var jag ;) Sen var det väl inga nyheter vi gick igenom som vi inte gjorde förra gången. Förrutom att jag ju har negativ blodgrupp så den här gången skulle jag bli "stucken" ett par gånger under graviditeten.
Sen fick mamma feber och var tvungen att gå hem från jobbet så då fick jag hoppa in och har således alltså jobbat resterande del av dagen.
Kikat på idol och lite sånt kraffs.
Sitter och kikar ut genom fönstret, det SNÖAR! Mysigt värre. Mindre mysigt är det väl att det inte riktigt vill lägga sig så det blir bara blött =/ Men på vårat förråds tak har det lagt sig iallafall och är alldeles vitt !
Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad kul med inskrivning!!! =) Jag är också negativ i blodgruppen....

Här snöade det masor i fredags, ligger fortfarande 5 cm kvar =).

Hoppas du har en toppenhelg!!! KRam

2007-11-11 @ 10:12:11
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0