Helgen!

Igår så åkte jag, Patrik och William till Patriks farbror och hälsade på. Dom bor på en gård så Wille fick gå o hälsa på kossor, grisar, "Harar" (kaniner), höns och katterna. Det tyckte han var otroligt spännande. Han är så facinerad av djur så vi höll aldrig på o komma iväg från ladugården. Men så var det ju såklart en traktor utanför så då var det inte så svårt att övertala honom att gå ut ;) Vi stannade där i flera timmar, åt lunch och fikade där. Jätte trevligt.
När vi kom hem så gick vi ut och gick med Peppen och hämtade en fuskolle som mamma hade stickat till William. Sen handlade vi och resterande delen av kvällen gick åt till att laga mat och baka chokladtårta. William somnade tidigt han, för han var så uppspelt att han hade missat sin lunchsömn.

Idag åkte vi ut till skavsta, Jag, Patrik, William och Williams mormor och morfar. Där kollade vi in flygplanen som kom och åkte. Hade med oss både fika och sen grillade vi korv. William var i extas, flygplan är ju så spännande! Vi passade även på att leta reda på en geocach som finns där ute. Har ju inte blivit nån tid över till sånt sen sist. Och har det funnits tid har det varit skitväder. Väl hemma var vi iskalla och trött. Jag o William somnade en timme. Sen var det bara att upp och hoppa. För då skulle hela gänget iväg och kolla på bio. Williams favorit Elias har ju blivit film så vi åkte och kollade på den. William skötte sig jätte bra, han hade väl lite svårt för att viska när hans favorit båtar kom med i bild men annars gick det bra.

Sen har vi inte gjort så mycket mer. Wille somnade nästan på en gång när vi kom hem och jag o Patrik har legat på soffan och glott på film och sen lite på tv. Men nu är jag så trött så jag ska gå o lägga mig redan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Biggan

Elias är ju skitbra, typ det bästa barnprogram jag vet. Har sett alla avsnitten tror jag. Det är ju norskt från början:) Så trevligt att han har ärvt ditt djurintresse;) kram

2007-11-13 @ 22:41:31
URL: http://biggelito.blogg.se
Postat av: Maria-Therese

Grattis till magen! Kul att William ska bli storebror.

2007-11-22 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0