Fredag

Jag hade tänkt skippa att skriva blogg ikväll egentligen, men så fick jag syn på Karins kommentar på förra inlägget så då var det ju bara att sätta igång o knappra ihop några rader iallafall ;)
Idag har jag jobbat hela dagen. Det gick både bra och fort. Skönt med sånna dagar ibland oxå !
Ikväll har jag kikat på idol. Jag höll på o grina ihjäl mig när Amanda sjöng "Haleluja", fast jag inte tycker att hon är så bra egentligen. Jag skyller på gravidhormonerna. Fint va det ;) Sitter och lyssnar på låten nu på internet!
Orkade inte sitta och vänta på utröstningen så den får jag väl läsa om imorgon istället.
Imorgon ska vi försöka städa ur förrådet så att vi får in våra utemöbler nångång. Det är ju nästan dax att ta ut dem igen ;) Ok, det kanske var att ta i. På kvällen så ska vi på julbord med Patriks jobb så William ska sova hos mormor och morfar. Det ska bli skönt o vara lite barnfria faktist!
Får se om jag får tid att skriva nån blogg imorrn!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott!

2007-11-30 @ 22:11:10
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Karin

Åh, JAJAJA!!!
Haha, jag skulle gå igenom vilka julgardiner vi ska sätta upp nu i helgen, men insåg att 2 av dem Fortfarande satt uppe!!!!!!!!! (Nu är det visserligen inte tomtar och så på dem, men ändå..) Och kan nog tyvärr inte skylla på några hormoner att jag inte tog ner dem för sådär 10 månader sen, haha. Jag skäms lite..

Ha det så jättebra på julbordet!! Själv ska jag på 4-års kalas i dag.
Kram

2007-12-01 @ 09:27:39
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0