trött och sliten

Igår vaknade jag med ett lätt illamående och jätte ont i magen. Tänkte att nej nu är det min tur att bli magsjuk. Var på toa två gånger och var jätte dålig i magen. Men sen hände inge mer. Kräktes inte och var inte dålig i magen. Men illamåendet och magvärken är kvar. Så jag tordes inte jobba idag. Så fort jag äter får jag jätte ont i magen, så ont att jag ibland får lite svårt att stå upp. Vet inte vad det kan vara. Nån som har någe förlsag? Ska ringa vårdcentralen imorrn och kolla med dem tror jag.
Tänkte i vilket fall som hellst jobba imorrn.
Igår blev i princip ingenting gjort. Var ju livrädd att jag skulle börja spy när som hellst. Idag har jag tagit det lungt med, fast fått lite gjort iallafall. Tvättat lite och sånt småplock bara. 
Orkade inte skriva blogg igår så det får komma en gravuträkning idag istället, som jag för övrigt inte kommit ihåg att skriva ner på ett bra tag ;) Tiden går för fort !

Du har gått 120 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 18 
Du har gått 17 fulla veckor och 1 fulla dagar (v17+1) 
Du är i 4:e kalendermånaden 
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 160 dagar kvar till förlossning

Det går ju åt rätt håll iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummarna att du klarqar dig, den magsjuka jag fick var inte att leka med..

Vadå går ät rätt håll? KLART det gör!! Du är ju snart halvvägs ju ;)
Kramkram

2007-12-13 @ 22:21:15
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0