Söndag redan

Jösses tiden bara rusar iväg. Hade precis för mig att det bara var någon dag sen jag skrev här sist, men det var ju i tisdags.
Vad har hänt sen dess då?
Wille och nappavvänjningen går som smort. Han frågar ibland efter den men köper direkt när man talar om att den är borta nu.
Wille blev sjuk i tisdags och Patrik blev sjuk i ondags, men han klarade sig dock från magsjukan. Men på fredagen var både två relativt pigga och friska igen. Wille vill fortfarande inte äta så mycket men det kommer väll.
Patrik har lyckats fått erbjudande om ett nytt jobb, fast på samma jobb som han är på. Som skiftledare. Han är så duktig min prins, *stolt*.
Sen har det väl inte hänt så mycket mer, gårdagen jobbade jag och sen tog vi det mest lungt. Myste och umgicks.
Imorse stack Patrik till Tyskland med sitt jobb och ska vara där i två dagar. Så jag o Wille har städat lite, bakat pepparkakor med mormor, handlat och lite sånt smått och gott.
Nu är jag helt slut och funderar på att sätta mig i soffan och läsa lite i min bok som aldrig tar slut... och kankse knapra på en pepparkaka eller två =)
Ha de bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0