på väg att bli sjuk?

imorse vaknade jag med svullen hals och ont i luftvägarna igen. Ont i huvudet och allmänt hängig. Kände mig inte alls någe rolig. Men under morgonen släppte det ganska bra och jag kände mig som en människa.. nästan ;) Under dagen har det kommit och gått, ena stunden har jag mått riktigt risigt och andra stunden helt ok. Vet inte om det är någe skit i kroppen som är på g att bryta ut eller så. Hoppas inte!
Annars så har det varit jobb hela dagen. 8.00-18.30, efter det handlade vi lite och så åt mat. Sen har jag suttit här och spelat spel på datorn hela kvällen. Lagom ansträngande för min del =)
I morse hade William lucia tåg för mig ( några dagar försent) han hade nått slags potpurri med låtar, en stunden sjöng han "sankta sankta" (som jag tror är början på sankta lucia), lite "tipp tapp"  några ord i imse vimse spindel och sen lite "heja bamse". Till den utförde han även nått som liknade kosackdans fast med händerna som en riktig lucia har såklart. Det var nog den mest annorlunda lucia upplevelse jag har varit med om, men kul va det . =)
Jag passar på att lägga in graviditetsuträkningen här idag så slipper jag glömma det imorrn ;)

Du har gått 125 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 18 
Du har gått 17 fulla veckor och 6 fulla dagar (v17+6) 
Du är i 4:e kalendermånaden 
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 155 dagar kvar till förlossning

Va visst bara fem dagar sen jag skrev sist, men va fanken. Nu är det gjort iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha måste ha varit världens sötaste Lucia ju :)

2007-12-19 @ 09:34:23
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Åhh, sött!!!!
Inget kul att bli sjuk, hoppas du klarar dig över jul iaf! När får du svar på urinprovet?
Kram

2007-12-19 @ 10:16:32
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0